امسالم شیعه محرمو دید،هیئتا شلوغ بودن، با وجود گرونی همه شون شام دادن،چای دادن،پذیرایی کردن
و برای هیچکس مهم نبود یه سری بچه ی نق نقوی با همه قهر؛ سفید میپوشن،هیچی نمیپوشن،یا چی.
امام حسین چیزیو از دست نداد
اما اونایی که از لج جمهوری اسلامی بهش دهن کجی کردن محروم شدن.
هدایت شده از غروب خیال؛
این پیام+پیام مورد علاقتون و فور کنید چنلای قشنگتون و عضو باشید.
منم ۳ تا پیام ازتون فور میکنم و میزارم یکم بمونن.🌟
_حتما عضو باشید.
تگ