هدایت شده از قهوه خونه اقا ممد شعبه ایتا
یه چله ترک فحاشی گرفته بودم تو ۲ ساعت اخیر ۷۳۷۳۷۳۷۳۸ بار شکستمش
#pp19_01
@gahvemigoli
داداشم معتقده حذف شدیم و میگه کو تا چهار سال دیگه؛ یهوقت زیر آتش بس دائمی شهید نشیم آرزو به دل بمونیم :))))
بزرگوار امید به زندگیش عالیه.
زندگی انقدر عجیبه که کی فکرشو میکرد من یه روزی با بغض و حرفای رامین رضائیان گریهم بگیره؟!
ابراهیمی.
منی که مطمئنم ترامپ سر بازیای ایران با یه اسلحه میرفت تو اتاق VAR ولی نمیتونم ثابتش کنم.
ولی واقعا برای خوابم ناراحتم، لعنت به این ساعت آمریکا، لعنت به اتمسفر آمریکا، لعنت به خود آمریکا.