ولی واقعا برای خوابم ناراحتم، لعنت به این ساعت آمریکا، لعنت به اتمسفر آمریکا، لعنت به خود آمریکا.
همه نشستن میگن احتمال صعود خیییلی بالاست و دیگه اونقدرام بدشانس نیستیم که کلا صعود نکنیم!
واکنش شانس ایران با آفساید، VAR، تیر دروازه، باسن طارمی و کفش شجاع.
باااااازم امیدتو خریدارم ایرانی.💘
میخواستم محتواهای فوتبالی و جیغ و داد هامو پاک کنم ولی اینجا برای منه و من یک دختر فوق فوتبالی هستم🙏🏼
پس شنبه | ششمِ تیر ۴۰۵ | زندگیمون تو تیر