سلامم و درود💛
لطفا تو چنل یک،دو،سه،چهار،پنج،شیش،هفت،هشت،نه،ده،یازده،دوازده،سیزده،چهارده،پانزده
،شانزده،هفده،هجده،نوزده،بیست و بیست و یک
عضو شید این پیامم فور بزنید (شات یادتون نره از همش باید شات بدین) تا تگ تون رو دو دقیقه تو چنلم بزارممم✨✨✨✨
بعد تقدیمی هم تا سه سال لف بدی راضی نیستم خدا بزنه تو کمر کسی که لف بده☺️
دیروز وقتی داشتم پادکست راجب کودکان فلسطین رو ضبط میکردم تو خونه بودم.(چون شرایط جنگیه نمیشد رفت استدیو)
دو بار برای سر دبیر فرستادم ولی گفت یه اشکال ریزی داره که نمیگم برو رو صدای خودت متمرکز شو و پیداش کن...
ولی پیداش نمیکردم از همهههه عصبانی بودم که چرا کارم ایراد داره.
بعد مامانم که تو پذیرایی بود (از جایی که مامانم بود تا اتاقم فاصله خیلی زیادی داشت) به یه نکته ای اشاره کرد که خیلی درست بود و من تاحالا متوجهش نشده بودممم
گفت وقتی جدی صحبت میکنی و صداتو تغییر میدی د هاتو خیلی غلیظ تلفظ میکنی و شبیه ت میشه وقتی اینو گفت رفتم با دقتتت به صدای خودم گوش دادم و دیدم چقدررر د های غلیظی تو ویسم شنیده میشه ها🥸
دوباره تمرین کردم و شروع کردم به ضبط و د های درستی گفتم.
وقتی برای سر دبیر فرستادم درجا قبولش کرد و گفت آفرین این درست شدددد💓
خوشحالو شادو خندان بودم که یهو رفتم تو فکر که این زن از تو پذیرایی با اون همه فاصله صدای منو شنیده و در لحظه متوجه اشتباهم شده اشتباهی که شاید مدتهاست با منه و خودم تا حالا متوجهش نبودم
مطمئنم اگه این زن سر هر ضبط همراهم باشه و مثل همیشه نکاتی رو بهم بگه که خودم مدت هاست فراموششون کردم تبدیل میشم به بهترین ورژنم؛🌱
شاید اگه دیروز برای ضبط تو استدیو بودیم کلا رد میشدم یا فرصتِ بیان این متنِ با اقتدار رو از دست میدادم
ولی مامانم نجاتم داد
مثل همیشه که این کارو میکنه
مثل همیشه که عیب هامو میگه تا درستش کنم
مثل همیشه که وقتی با ذوق از روزم میگم لذت میبره
مثل هر دفعه که میرم استدیو برای ضبط عکسمو استوری میکنه😂
و منم مثل همیشه میگم عاشقتم زن با تمامِ وجودم:)))💘
دو نصفه شب | ۲۶ فروردین
#دلگویه