تنهادرشـــریف.
خودت باش ! #چندکلامحرفحق
تا آخر عمرم با این موافقم
به قدری هم روش حساسم که وقتی چیزی خیلی ترند میشه حتی اگه زیباترین چیزِ دنیام باشه دیگه نمیخرمش.
(خودمون باشیم)
هدایت شده از ملیحه*
" خیلی از عکسا خوشگل در نمیان ، نور شون خوب نیست ، کادر بندی شون درست نیست ، شاید اصلا تار بیوفته اما پر از خاطره خوبه پر از حس خوبه اصلا بنظرم عکسهای رندومی که خیلی شیک در نمیان حس خودمونیُ دلنشینیِ بیشتری میده "