هدایت شده از ملیحه*
" خیلی از عکسا خوشگل در نمیان ، نور شون خوب نیست ، کادر بندی شون درست نیست ، شاید اصلا تار بیوفته اما پر از خاطره خوبه پر از حس خوبه اصلا بنظرم عکسهای رندومی که خیلی شیک در نمیان حس خودمونیُ دلنشینیِ بیشتری میده "
انقدر که از ساختمون شیشهای عکس و فیلم دارم میتونم یه چنل بزنم اسمشو بزارم پرایوتِ خانمِ ساختمون شیشهای.😂
تنهادرشـــریف.
انقدر که از ساختمون شیشهای عکس و فیلم دارم میتونم یه چنل بزنم اسمشو بزارم پرایوتِ خانمِ ساختمون شی
حالا از کجا معلوم ساختمون شیشهای خانم باشه؟
تنهادرشـــریف.
کاملا صحیح .
اینو مامانم برام فرستاد!
خب زن خودت که میدونی خونت به اتاق من نیاز داره پس این پرابلم ها چیه؟