هم اکنون به دنبال استیکر واسه پشت قاب گوشیم در سایت های جنگ زده جستوجو میکنم♻️
هدایت شده از ویلوبی'
وقتی بچه بودم می گفتم چرا پیرها ساکت یجا نشستن و الان تفریح خودم همین حرکته.
یه خانومه بود چندیننن سالِ پیش تو شبکه خبر مترجم زبان اشاره بود از همونا که مطالبو به صورت دو قاب برای ناشنوایان ترجمه میکنن بعد خیلی یهویی چند روزه واقعا تو ذهنمه و همش به یادشم
که متوجه شدم مدت نسبتا زیادیه که دیگه شبکه های سیما مترجم زبان اشاره نداره🙁
چرا به نظرتون آیا ناشنوایان شنوا شدند؟🤔
تنهادرشـریف.
یه خانومه بود چندیننن سالِ پیش تو شبکه خبر مترجم زبان اشاره بود از همونا که مطالبو به صورت دو قاب بر
خییییلی خانومه مهربونی بود
با مامانمم خیلی دوست بود واقعا رفتارشو دوست داشتم
بعد یه بار من حدودا شیش هفت سالم بود رفته بودم سازمان
اون خانومه هم اونجا بود خیلی انرژی مثبت داشت قشنگ یادمه علاوه بر شغل جالب و عجیبش صدای خوبیم داشت🤌🏼
بعد یه رفتار جالبش این بود که موقع صحبت کردنم خییییلی از دستاش استفاده میکرد کلا خیلی بادی لنگویج داشت منم خیلی واسم عجیب بود تو ذهن کودکانم واقعا ازش خوشم میاومد💗
تنهادرشـریف.
بعد یه رفتار جالبش این بود که موقع صحبت کردنم خییییلی از دستاش استفاده میکرد کلا خیلی بادی لنگویج د
اینجوری بود که شغلش تبدیل شده بود به عادت براش کلا با زبان بدن صحبت میکرد