من خیلی جدی رو به مامانم: مامان اون سیگارو بده من
پسر عموم: تو مگه سیگاری ای؟😨
مامانم بسته چوب شور رو بهم میده*
پسر عموم: اینکه سیگار نیس😐
من:😏🤣
اومدم بگم منم همینطور
مثال های محدودی یادم اومد که این قضیه رو نقض میکنه
و یه دلیل برای این مدلی خوردن پیدا کردم
پس قضیه کنکله
هدایت شده از My safe Place🚭
میام ایتا سردرد میگیرم از فشار و اعصاب ولی نمیگم کاش هیچوقت ایتا نداشتم چون ممکنه به دوستای مجازی_ایتایی بر بخوره و وجودشون بره زیر سوال! همتون هم میدونید چه حس بدیه
Tsukino…!
میام ایتا سردرد میگیرم از فشار و اعصاب ولی نمیگم کاش هیچوقت ایتا نداشتم چون ممکنه به دوستای مجازی_ای
نکته اینجاست که منم مدت هاس میخوام دقیقا اینو بگم و جمله بندی ای پیدا نمیکنم که هم حق مطلب ادا بشه هم به کسی بر نخوره🤝
من و دختر عموی چهار ساله ام دست در دست هم درحال رفتن به سمت جایی*
من: وااای فاطمه چه گل قشنگیییی نگا رنگش زرده که صبح گفتی دوست دارید
اون: باشه ولی بیا بریم😐
من:😭😂 باراولی نیست که به خاطر سر به هوایی نصیحتم میکنننیییی😭🤣
هدایت شده از tacenda.
اول از همه بگم، زاویه دید من خود عمل نیست. تفکرات و اعتقاداتیه که عمل ازون شکل میگیره. رفتارها نشون دهنده نیت افراد هستن، و برای من این خیلی مهم تره.
درنتیجه قضیه صرفا ناراحت شدن سر یسری مسائل نیست، فکر کردن به تفکر پشت اوناست.
1. وقتی یکی از فیک یا واقعی بودن دوستاتون شک داره، باید چه کار بکنه از نظر شما؟
چه نوع برخورد و رفتار و عملی خوبه که هم به خودش آسیب نرسه، هم مسئله حل شده و رابطه فیکی باقی نمونه؟
پ.ن: رفتارهایی دیده شده که باعث شده طرف به این فکر بیوفته اونا واقعا منو دوست خودشون می دونن؟ واقعا بهم اهمیت میدن؟
Tsukino…!
اول از همه بگم، زاویه دید من خود عمل نیست. تفکرات و اعتقاداتیه که عمل ازون شکل میگیره. رفتارها نشون
اول بگم که پیامای بقیه رو خوندم، و اغلبشون موافقم..
به نظرم بهترین راه اینه که مستقیم از خودش بپرسم. اگه حضوری ممکن نبود مطمئنا تلفنی
چون اونجوری تشخیص دادن واکنش طرف راحته ولی ویرایش پیام یا اشتباه برداشت کردن لحن، ممکنه پیش بیاد و امکان خطا داره..
البته اگه احساس کنم ممکنه به خاطر شرایط خاصی باشه که اون شخص داره، فقط یه مدت صبر میکنم و هیچ کاری نمیکنم
و خب دیگه بستگی داره..
ولی بهترین کار برای ثبات و نگه داشتن یه رابطه، صحبت کردنه.. خصوصا راجب اتفاقاتی که اذیت میکنن..
و البته که مهمه به رفتار و عادات و اینا هم توجه کرد