ولی نمیفهمم چرا می می تو چینی باید معنی خواهر کوچیکه ای بده که پسرا به دختر های کوچک تر از خودشون میگن
هدایت شده از Hush...!
سرُم درد میکنه
گیش گیری گیدین دین
اعصابُم به چخه
دیش دیری دیرین دین
خواستم خطاب به تاکی و میسا بگم منم همینطور هم اعصاب و حوصلم تو چوخه هم هی دارم سرفه میکنم 🧑🏻🦯چرا اخه من انقدر نسبت به گچ و خاک حساس باشم خو
آسایشگاه روانی 🪖
ولی نمیفهمم چرا می می تو چینی باید معنی خواهر کوچیکه ای بده که پسرا به دختر های کوچک تر از خودشون می
گه گه مخالفشه یعنی پسر بزرگتر که داداش خطاب میشه
من الان : اقاسید اگر دوست داداشام باشه چی ؟ گرفتن استرس خیلی زیاد + تفکر ++++ خب نمیشه چون خیلی برادران سر به راهی ندارم که دوستاشون سید باشن پس کنکله😂 ارامش خاطر+
و انگاهی که دارن سر فیزیک بحث می کنن توو فیلم و من می فهمم چی میگم : گودورتتتتتتتتتتتتتت