درسته این امپراطوره همون کارکتر خل و چله تو نسل خورشیده ولی خارج از شوخی اینکه میگه این شخص پیشنهادی برای وزارت خارجه زیادی به دولت های دیگه وابسته است و نمیتونم در چنین منسبی بذارمش باعث میشه نسبت به پادشاه اون زمان احساس احترام کنم
ولی نمیفهمم چرا می می تو چینی باید معنی خواهر کوچیکه ای بده که پسرا به دختر های کوچک تر از خودشون میگن
هدایت شده از Hush...!
سرُم درد میکنه
گیش گیری گیدین دین
اعصابُم به چخه
دیش دیری دیرین دین
خواستم خطاب به تاکی و میسا بگم منم همینطور هم اعصاب و حوصلم تو چوخه هم هی دارم سرفه میکنم 🧑🏻🦯چرا اخه من انقدر نسبت به گچ و خاک حساس باشم خو
آسایشگاه روانی 🪖
ولی نمیفهمم چرا می می تو چینی باید معنی خواهر کوچیکه ای بده که پسرا به دختر های کوچک تر از خودشون می
گه گه مخالفشه یعنی پسر بزرگتر که داداش خطاب میشه