eitaa logo
Tsukino…!
37 دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
387 ویدیو
7 فایل
با ما اگه، دشمن بشه تمام زمانه این مملکت، مملکت امام زمانه(؛ https://t.me/Marius_Sh
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از آسایشگاه روانی 🪖
اینجوری اگر پیشبری من یک Jخالصم
اومدم بگم منم همینطور مثال های محدودی یادم اومد که این قضیه رو نقض می‌کنه و یه دلیل برای این مدلی خوردن پیدا کردم پس قضیه کنکله
هدایت شده از  My safe Place🚭
میام ایتا سردرد میگیرم از فشار و اعصاب ولی نمیگم کاش هیچوقت ایتا نداشتم چون ممکنه به دوستای مجازی_ایتایی بر بخوره و وجودشون بره زیر سوال! همتون هم میدونید چه حس بدیه
Tsukino…!
میام ایتا سردرد میگیرم از فشار و اعصاب ولی نمیگم کاش هیچوقت ایتا نداشتم چون ممکنه به دوستای مجازی_ای
نکته اینجاست که منم مدت هاس می‌خوام دقیقا اینو بگم و جمله بندی ای پیدا نمیکنم که هم حق مطلب ادا بشه هم به کسی بر نخوره🤝
من و دختر عموی چهار ساله ام دست در دست هم درحال رفتن به سمت جایی* من: وااای فاطمه چه گل قشنگیییی نگا رنگش زرده که صبح گفتی دوست دارید اون: باشه ولی بیا بریم😐 من:😭😂 باراولی نیست که به خاطر سر به هوایی نصیحتم میکنننیییی😭🤣
هدایت شده از tacenda.
اول از همه بگم، زاویه دید من خود عمل نیست. تفکرات و اعتقاداتیه که عمل ازون شکل میگیره. رفتارها نشون دهنده نیت افراد هستن، و برای من این خیلی مهم تره. درنتیجه قضیه صرفا ناراحت شدن سر یسری مسائل نیست، فکر کردن به تفکر پشت اوناست. 1. وقتی یکی از فیک یا واقعی بودن دوستاتون شک داره، باید چه کار بکنه از نظر شما؟ چه نوع برخورد و رفتار و عملی خوبه که هم به خودش آسیب نرسه، هم مسئله حل شده و رابطه فیکی باقی نمونه؟ پ.ن: رفتارهایی دیده شده که باعث شده طرف به این فکر بیوفته اونا واقعا منو دوست خودشون می دونن؟ واقعا بهم اهمیت میدن؟
Tsukino…!
اول از همه بگم، زاویه دید من خود عمل نیست. تفکرات و اعتقاداتیه که عمل ازون شکل میگیره. رفتارها نشون
اول بگم که پیامای بقیه رو خوندم، و اغلبشون موافقم.. به نظرم بهترین راه اینه که مستقیم از خودش بپرسم. اگه حضوری ممکن نبود مطمئنا تلفنی چون اونجوری تشخیص دادن واکنش طرف راحته ولی ویرایش پیام یا اشتباه برداشت کردن لحن، ممکنه پیش بیاد و امکان خطا داره.. البته اگه احساس کنم ممکنه به خاطر شرایط خاصی باشه که اون شخص داره، فقط یه مدت صبر میکنم و هیچ کاری نمیکنم و خب دیگه بستگی داره.. ولی بهترین کار برای ثبات و نگه داشتن یه رابطه، صحبت کردنه.. خصوصا راجب اتفاقاتی که اذیت میکنن.. و البته که مهمه به رفتار و عادات و اینا هم توجه کرد
هدایت شده از  My safe Place🚭
فکت:
حق میبینیم
خلاصه که جواب دو چیز مرسی نیست یکی دوستت دارم یکی حالت چطوره
هدایت شده از tacenda.
حرفاتون درسته، اینکه مطرح بشه خیلی خوبه. درسته اصولا ترجیح میدم همه چی رو درون ریزی کنم، ولی چیزای مربوط به ارتباطات با آدمای دیگه (درواقع ادمای خاص، مثل دوستان و رفقا) رو تا میشه بگم. خصوصا اگه دلخور یا ناراحت بشم به طرف میگم که این دلخوری نمونه و رابطه مون خراب نشه... ولی موضوع بعدی اینه که... 2. من قبلا بیشتر از حالا می تونستم با افراد حرف بزنم و بهشون بگم که اوضاع پیچیده نشه، ولی انقدر واکنش ها و رفتارای بقیه رو دیدم که... یا به چپ میگیرن، یا با آها و عخی واکنش میدن خیرسرشون، یا بهشون برمی خوره و بجای حرف زدن منطقی درباره موضوع می پرن، و یا حتی سابقه داشتم بهم گفتن احساسی و حساس و ازین چیزا... حتی یبار یکی دراومد بهم گفت بنظرم اصلا منطقی نیستی ، تو خیلی احساسی هستی. چیکار تایپم داری آخه.. اینا واکنش های ادمای تو خیابون نبودن، واکنشای دوستام بودن.. :) مگه میشه باهاشون حرف زد آخه...
Tsukino…!
حرفاتون درسته، اینکه مطرح بشه خیلی خوبه. درسته اصولا ترجیح میدم همه چی رو درون ریزی کنم، ولی چیزای م
به نظرم مهم اینه که حرفتو زده باشی اینکه طرف چه واکنشی میده دیگه به شعور و رفتار خودش ربط داره اگه رفتار و واکنش نامناسبی میده یه نفر، چند حالته یا آها و عخی و اینا میگه و داره بهش فکر می‌کنه (مثلا سعی می‌کنه اون عملو دیگه انجام نده یا همچین چیزایی و سعی می‌کنه رفتارش رو تغییر بده) یا توضیح میده که ماجرا از چه قراره در بعضی موارد ذهنشو درگیر می‌کنه و ناراحت میشه یا خوشحال میشه با غم شادی ولی نمیتونه واکنش درستی نشون بده(نود درصد مواقع خودم تو ترکیب این و حالت اولم) و اینکه.. یه سری چیزا واقعا به منطقی و احساسی بودن ربطی نداره، به انسان بودن ربط داره. کسی که منطقیه، به این معنی نیست که احساس نداره فقط از منطقش بیشتر استفاده می‌کنه این مورد برعکسش هم صد درصد صادقه فعلا همینا یادم میاد