Tsukino…!
حرفاتون درسته، اینکه مطرح بشه خیلی خوبه. درسته اصولا ترجیح میدم همه چی رو درون ریزی کنم، ولی چیزای م
به نظرم مهم اینه که حرفتو زده باشی
اینکه طرف چه واکنشی میده دیگه به شعور و رفتار خودش ربط داره
اگه رفتار و واکنش نامناسبی میده یه نفر، چند حالته
یا آها و عخی و اینا میگه و داره بهش فکر میکنه (مثلا سعی میکنه اون عملو دیگه انجام نده یا همچین چیزایی و سعی میکنه رفتارش رو تغییر بده)
یا توضیح میده که ماجرا از چه قراره
در بعضی موارد ذهنشو درگیر میکنه و ناراحت میشه یا خوشحال میشه با غم شادی ولی نمیتونه واکنش درستی نشون بده(نود درصد مواقع خودم تو ترکیب این و حالت اولم)
و اینکه.. یه سری چیزا واقعا به منطقی و احساسی بودن ربطی نداره، به انسان بودن ربط داره.
کسی که منطقیه، به این معنی نیست که احساس نداره
فقط از منطقش بیشتر استفاده میکنه
این مورد برعکسش هم صد درصد صادقه
فعلا همینا یادم میاد
یه نفر: این چیه؟
من: موزه
+موز چیه؟
-این سوال دیگه زشته😔 موز همه چیزه
+همهچیز چیه؟
-موزه
+موز چیه؟
و این داستان ادامه دارد...
کمی بعد:
داداشم که همزمان با من داره تکرار میکنه: فکر کردی من خواهرمو نمیشناسم؟ فکر کنم فقط تو این هفته سه بار این مکالمه رو داشتیم 😭😭😂
https://eitaa.com/misa_san/167
تو تصور کن قرار باشه یه خانم بره و شهادت بده
قبلش یه طرف قضیه میاد و براش ننه من غریبم بازی در میاره
یه چهار تا داستان اشک آور هم تعریف میکنه
اون زن هم دلش میسوزه و شهادت دروغ میده که با ذهنیت خودش کمکی به اون شخص کرده باشه
و حکم دیگه حق نیست
ولی احتمال اینکه یه نفر خانم این اتفاق بیفته بیشتره یا دو نفر؟
ولی مرد ها ذاتا منطقی ترن
خیلی منطقی ترن
به این راحتیا تحت تأثیر احساساتشون قرار نمیگیرن..
وقتی سعی میکنم فکر کنم و یه جواب خوب و درست بنویسم ذهنم چپ چپ نگاهم میکنه و با یه پوزخند میگه میخواستی جواب بنویسی دیگه؟ الان خاموش میشم که بفهمی
https://eitaa.com/30331752/2299
اگه کسی واقعا نمیتونه اینو بیینه، مستقیم باید بهش گفت..
شاید رفتار تند و دعوا در پیش داشته باشه ولی بهتر از بلاتکلیفی نیست؟
متاسفانه خودمم درگیر خیلی از همینایی که گفتی شدم و برای همین نمیتونم چیزی بگم..
فقط اینکه اگه جوابی پیدا کردی لطفاً با منم به اشتراک بذار
و البته همه ی این جوابا، کارایی بود که به نظرم اگه خودم بودم توی اون شرایط انجام میدادم..
https://eitaa.com/30331752/2325
خب اون بدی ها دلیلی داشته؟ منظورم اینه که اون شخص از روی خصومت و دشمنی و از روی ذات بدش و اینکه ازت متنفره بدی کرده؟ اگه بدی ها فقط مال یه دوره زمانیه میتونه دلیلی داشته باشه
نمیگم چون دلیل داره پس دیگه اوکیه ولی شاید اصلا متوجه نشده باشه چی باعث ناراحتی شده و اون رفتار از نظر خودش اشتباه نبوده باشه و این کار ناخواسته بوده
اون شخص اگه متوجه بشه اون چیز باعث ناراحتیت شده آیا پشیمون میشه؟ آیا احساس ناراحتی از بابت رفتار خودش رو حس میکنه؟ در این صورت ممکنه تمام مسئله با یه معذرت خواهی از جانب اون و تلاش برای جبران اون بدی ها حل بشه وقتی که متوجه بشه
اینجوری شاید طول بکشه ولی حل میشه..
Tsukino…!
https://eitaa.com/30331752/2325 خب اون بدی ها دلیلی داشته؟ منظورم اینه که اون شخص از روی خصومت و دشم
ولی اگه اینجوری نباشه.. مسئله فرق میکنه..
به شخصه وقتی میبینم نمیتونم تصمیم بگیرم که کدوم رفتارم درسته، ترازو رو به اون سمتی که مثبت تره خم میکنم، چشمامو میبندم و فقط همون لحظه انجامش میدم
معمولا کاربرد داره..
https://eitaa.com/30331752/2332
زیاد حرص خوردن آدم سالمو هم بدجور از پا میندازه...
کلا چیز بدیه حرص خوردن
نباید خورد
در هیچ حالتی
بیاین همه باهم راه و روش کلیه چپ رو پیش بگیریم
زندگی فقط یه بازی مسخرس که باید توش برنده بشی
آدم هرچی بیشتر فکر کنه راجب چیزایی مثل ادما، کمتر سود میکنه و بیشتر توش غرق میشه
مثل یه باتلاق آروم آروم ادمو میکشه پایین و کم کم غرقش میکنه..
Tsukino…!
https://eitaa.com/30331752/2332 زیاد حرص خوردن آدم سالمو هم بدجور از پا میندازه... کلا چیز بدیه حرص
فقط دارم فکر میکنم که از کجا به کجا رسیدم😂