https://eitaa.com/30331752/2325
خب اون بدی ها دلیلی داشته؟ منظورم اینه که اون شخص از روی خصومت و دشمنی و از روی ذات بدش و اینکه ازت متنفره بدی کرده؟ اگه بدی ها فقط مال یه دوره زمانیه میتونه دلیلی داشته باشه
نمیگم چون دلیل داره پس دیگه اوکیه ولی شاید اصلا متوجه نشده باشه چی باعث ناراحتی شده و اون رفتار از نظر خودش اشتباه نبوده باشه و این کار ناخواسته بوده
اون شخص اگه متوجه بشه اون چیز باعث ناراحتیت شده آیا پشیمون میشه؟ آیا احساس ناراحتی از بابت رفتار خودش رو حس میکنه؟ در این صورت ممکنه تمام مسئله با یه معذرت خواهی از جانب اون و تلاش برای جبران اون بدی ها حل بشه وقتی که متوجه بشه
اینجوری شاید طول بکشه ولی حل میشه..
Tsukino…!
https://eitaa.com/30331752/2325 خب اون بدی ها دلیلی داشته؟ منظورم اینه که اون شخص از روی خصومت و دشم
ولی اگه اینجوری نباشه.. مسئله فرق میکنه..
به شخصه وقتی میبینم نمیتونم تصمیم بگیرم که کدوم رفتارم درسته، ترازو رو به اون سمتی که مثبت تره خم میکنم، چشمامو میبندم و فقط همون لحظه انجامش میدم
معمولا کاربرد داره..
https://eitaa.com/30331752/2332
زیاد حرص خوردن آدم سالمو هم بدجور از پا میندازه...
کلا چیز بدیه حرص خوردن
نباید خورد
در هیچ حالتی
بیاین همه باهم راه و روش کلیه چپ رو پیش بگیریم
زندگی فقط یه بازی مسخرس که باید توش برنده بشی
آدم هرچی بیشتر فکر کنه راجب چیزایی مثل ادما، کمتر سود میکنه و بیشتر توش غرق میشه
مثل یه باتلاق آروم آروم ادمو میکشه پایین و کم کم غرقش میکنه..
Tsukino…!
https://eitaa.com/30331752/2332 زیاد حرص خوردن آدم سالمو هم بدجور از پا میندازه... کلا چیز بدیه حرص
فقط دارم فکر میکنم که از کجا به کجا رسیدم😂
عالیه🤣 سلطان درونگرا ها و سلطان برونگرا ها توی یه خانواده جمع شدن و باهم برادرن
یکیشون کافیه پاش به یه مکانی باز بشه تا اطلاعات کل طایفه ی همه رو داشته باشه
اون یکی یهو غیب میشه و از خلوت خودش کاملا فیض میبره
واقعا برام عجیبه که این همه تفاوت توی یه خانواده جا میشه😂
البته حالا که فکرشو میکنم اصلا عجیب نیست
ولی جالبه
مسخرس که اعصابش از یه چیز دیگه خورد بوده
سر منم خالی کرده
بعدم الان با من قهره😂
میتونم تا ابد به این جوک بخندم