Tsukino…!
https://eitaa.com/30331752/2332 زیاد حرص خوردن آدم سالمو هم بدجور از پا میندازه... کلا چیز بدیه حرص
فقط دارم فکر میکنم که از کجا به کجا رسیدم😂
عالیه🤣 سلطان درونگرا ها و سلطان برونگرا ها توی یه خانواده جمع شدن و باهم برادرن
یکیشون کافیه پاش به یه مکانی باز بشه تا اطلاعات کل طایفه ی همه رو داشته باشه
اون یکی یهو غیب میشه و از خلوت خودش کاملا فیض میبره
واقعا برام عجیبه که این همه تفاوت توی یه خانواده جا میشه😂
البته حالا که فکرشو میکنم اصلا عجیب نیست
ولی جالبه
مسخرس که اعصابش از یه چیز دیگه خورد بوده
سر منم خالی کرده
بعدم الان با من قهره😂
میتونم تا ابد به این جوک بخندم
هدایت شده از شمیم313 (پیش ثبتنام)
اگه به من پیام دادین سین کردم جواب ندادم لطفا یادآوری کنید چون من داخل ذهنم یبار جوابتونو دادم فقط یادم رفت تایپ کنم.
هدایت شده از دانشجـــو🎓
این حس که یهو فکر میکنی هیچکی دوست نداره، کسی به فکرت نیست و خیلی تنهایی، چیه که یهویی میاد سراغ آدم و ته دلتو خالی میکنه
- هره برز
👉🏻 @Daneshjooyan