هدایت شده از 🧚♀بورا (보라)🧚♀
https://eitaa.com/31960330/1254
اقاربو دیدمااا هنوز هست تو مدرسه من فک کردم نی
خره تدریسش بهتره کسایی بود😭😭
هدایت شده از 🧚♀بورا (보라)🧚♀
https://eitaa.com/31960330/1259
اومممم
اینو باید از عطیه بپرسی😊 ما نمیتوانیم پاسخگو باشیم😂
Tsukino…!
وضعیت ما دقیقا همینه🥲 فقط دو تا و نیم معاون از قبل داریم🥲 و دو تا معلم اشنا🥲 قشنگ حس میکنم مدرسه رو
من امروز به موهایی یه intjدست زدم... و برگام.. گذاشتم
هدایت شده از 🧚♀بورا (보라)🧚♀
https://eitaa.com/31960330/1267
نه گلم تو بری بهتره ظاهراً خیلی به اینکار علاقه داری
https://eitaa.com/boraa1/812
معلم جدید خیلی وقتا خوبه
بعدم من مشکل نداشتم خوش گذشت😂
هدایت شده از سبزنوشته┆𝑮𝒓𝒆𝒆𝒏 𝑻𝒆𝒙𝒕
هدایت شده از ایما | شخصیت شناسی MBTI
"هر تایپ وقتی خیلی نخوابیده باشه :
ـ #entp : از حالت عادیشون بیشتر رو اعصاب بقیه میرن🥶
@Eema_mbti | #ادمین_لها
Tsukino…!
"هر تایپ وقتی خیلی نخوابیده باشه : ـ #entp : از حالت عادیشون بیشتر رو اعصاب بقیه میرن🥶 @Eema_mbti
داشتم فکر میکردم که برام مهم نیست تایپم چیه
هر کدوم که برام حق باشه رو از این به بعد میفرستم😔
و این واقعا حقه
من وقتی خوابم میاد بیشتر کرم میریزم و اغلب دعواهایی که پیش میاد هم دقیقا مال اینه! حتی گفته شده وقتی خوابم میاد نزده مستم!😔