هدایت شده از 🧚♀بورا (보라)🧚♀
https://eitaa.com/31960330/1267
نه گلم تو بری بهتره ظاهراً خیلی به اینکار علاقه داری
https://eitaa.com/boraa1/812
معلم جدید خیلی وقتا خوبه
بعدم من مشکل نداشتم خوش گذشت😂
هدایت شده از سبزنوشته┆𝑮𝒓𝒆𝒆𝒏 𝑻𝒆𝒙𝒕
هدایت شده از ایما | شخصیت شناسی MBTI
"هر تایپ وقتی خیلی نخوابیده باشه :
ـ #entp : از حالت عادیشون بیشتر رو اعصاب بقیه میرن🥶
@Eema_mbti | #ادمین_لها
Tsukino…!
"هر تایپ وقتی خیلی نخوابیده باشه : ـ #entp : از حالت عادیشون بیشتر رو اعصاب بقیه میرن🥶 @Eema_mbti
داشتم فکر میکردم که برام مهم نیست تایپم چیه
هر کدوم که برام حق باشه رو از این به بعد میفرستم😔
و این واقعا حقه
من وقتی خوابم میاد بیشتر کرم میریزم و اغلب دعواهایی که پیش میاد هم دقیقا مال اینه! حتی گفته شده وقتی خوابم میاد نزده مستم!😔
بعد اینا دیگه بالاخره اشکم در اومد🥲..
خدایا.. بالاخره.. پس سوال بی اینو میدونست که به اون بچه اینجوری میگفت.. ولی دلم برای مرده سوخت.. این همه سال..
پ.ن: میدونم مریضم ولی خیلی دوست دارم اشکم وسط سریال و فیلما در بیاد🤣..
هدایت شده از شمیم313 (پیش ثبتنام)
#روانشناسی
وقتی ازم فاصله میگیره چیکار کنم؟
توهم فاصله بگیر ، غر نزن ، گله نکن و به سمتش ندو ، اینطوری بیشتر ازت دور میشه چون حال خوبت رو به دیگری گره میزنی .
بهش فضا بده ، بذار دلتنگت بشه
اگر به فاصله گرفتنش ادامه داد اصرار و التماس نکن
زندگیت رو ادامه بده ، توفقط مسئول رفتارهای خودتی...
هدایت شده از شمیم313 (پیش ثبتنام)
تو لایق بخشش نبودی، اما من لایق آرامش بودم، پس بخشیدم.
تو لایق احترام و ادب نبودی، من نخواستم شخصیت خودمو زیر سوال ببرم، پس در جواب بی احترامی، درست برخورد کردم.
تو لایق کمک من نبودی، من لایق انسان بودن بودم، پس هرکاری از دستم براومد برات انجام دادم.
تو لایق توجه من نبودی، من لایق روح آزاد و قلب سبک بودم، پس ابرازش کردم.
تو لایق بودن توی زندگی من و خاطراتم نبودی، من لایق داشتن تجربه های سخت، درس گرفتن و قوی شدن بودم پس خدا تورو سر راهم گذاشت...
هدایت شده از شمیم313 (پیش ثبتنام)
روزی که بتونی با پولدارتر از خودت هم نشینی کنی و موذب نشی، با فقیرتر از خودت بشینی و خردش نکنی، با باهوش تر از خودت باشی و هم صحبت بشی، با کم هوش تر از خودت باشی و مسخرش نکنی، با عقاید و سلایق دیگران کاری نداشته باشی، با زندگی شخصی بقیه کاری نداشته باشی، اونوقت میتونی بگی انسانی...