هدایت شده از شمیم313 (پیش ثبتنام)
روزی که بتونی با پولدارتر از خودت هم نشینی کنی و موذب نشی، با فقیرتر از خودت بشینی و خردش نکنی، با باهوش تر از خودت باشی و هم صحبت بشی، با کم هوش تر از خودت باشی و مسخرش نکنی، با عقاید و سلایق دیگران کاری نداشته باشی، با زندگی شخصی بقیه کاری نداشته باشی، اونوقت میتونی بگی انسانی...
هدایت شده از شمیم313 (پیش ثبتنام)
فرقی نمیکنه دختری یا پسر،
بیست و پنج سالته یا هجده سال، تا الان مسیر درست رو رفتی یا نه، آدمای درست رو به زندگیت راه دادی یا نه.تو الان نیاز داری به خودت بیای و بفهمی که نباید منتظر درست شدن اشتباهات گذشتت باشی. نباید منتظر برگشتن آدمایی که رفتن باشی. نباید منتظر یه آدم جدید تو زندگیت باشی. آدما همیشه در رفت و آمدن. اونقدر میرن و میان تا یه روز دیگه حتی از رفتن کسی ناراحت نمیشی؛ تنها کسی که باید بهش وابسته باشی، تنهاش نذاری و دیگه هیچوقت ترکش نکنی خودتی...
هدایت شده از هیدیکا 🇵🇸!
یه زمان بود از هیتلر پرسیدند،
پَست ترین انسان ها به نظرت کیان؟!
گفت کسایی که تویِ تصرف کشورهاشون
با من که بیگانه بودم همکاری کردند :))
+چقدر آشناست، مگه نه؟!
هدایت شده از ایما | شخصیت شناسی انیاگرام
بشنوید از وصیتهای مظلومانهی یک #Type7 قبل مرگ، تسلیت به جامعهی انیاگرام
تیپ هفت خوبی بود 😭❤️
@Eema_ennea | #ادمین_اسنیپ
ولی اگه به شخص درونگرایی که تازه یک هفته هست که باهاش آشنا شدم لینک اینجا رو بدم یا زوده؟
Tsukino…!
اینی که ابیه وایولته سبزه عطیس بنفشه منم یک ویتامین a یی گرفتیم پ ن:از وقتی معلم عربیمون گفته آ
بله منو میبینید درحالی که که معلوم نیست عکسو چجوری شکار کردن که کاملا روح طوری از هجوم مستقیم خورشید و به جهت عدم برخورداری از ویتامین A آفتاب از چادر مشکی استفاده میکردیم