هدایت شده از هیدیکا 🇵🇸!
یه زمان بود از هیتلر پرسیدند،
پَست ترین انسان ها به نظرت کیان؟!
گفت کسایی که تویِ تصرف کشورهاشون
با من که بیگانه بودم همکاری کردند :))
+چقدر آشناست، مگه نه؟!
هدایت شده از ایما | شخصیت شناسی انیاگرام
بشنوید از وصیتهای مظلومانهی یک #Type7 قبل مرگ، تسلیت به جامعهی انیاگرام
تیپ هفت خوبی بود 😭❤️
@Eema_ennea | #ادمین_اسنیپ
ولی اگه به شخص درونگرایی که تازه یک هفته هست که باهاش آشنا شدم لینک اینجا رو بدم یا زوده؟
Tsukino…!
اینی که ابیه وایولته سبزه عطیس بنفشه منم یک ویتامین a یی گرفتیم پ ن:از وقتی معلم عربیمون گفته آ
بله منو میبینید درحالی که که معلوم نیست عکسو چجوری شکار کردن که کاملا روح طوری از هجوم مستقیم خورشید و به جهت عدم برخورداری از ویتامین A آفتاب از چادر مشکی استفاده میکردیم