Tsukino…!
راستی راجب این.. دقیقا خیلی از شهدا.. کسانی بودن که از مرگ خوشحال بودن🙂😂 و البته توی کلاسمون امروز
جالب این بود که وقتی اون حرف رو شنیدم، دقیقا داشتم به این فکر میکردم که مرگ برای چه کسانی خوشحال کنندست😂😂
https://eitaa.com/Fyo00Nobody/115
خب پس.. همین یه استثناست.. پس نمیشه گفت صد درصد انسان و کار هاش برای خودخواهیه...
https://eitaa.com/Its_rahil_bitch/7431
ولی به نظر من.. جای جالبیه.. و از دیدن اعلام پیاما هم خوشحال میشم🤝
Tsukino…!
https://eitaa.com/Its_rahil_bitch/7431 ولی به نظر من.. جای جالبیه.. و از دیدن اعلام پیاما هم خوشحال
حتی اینم بر اساس بحثی که با فیو داشتیم خودخواهیه.. 🤣
ولی بازم نکنین این کارا رو.. حذف کردن چیه