https://eitaa.com/misasan/431
ولی من تو انگشتر و دستبند و گردنبند و کلا زیورآلات و لباس و اینا خیلی سخت پسندم..
سر همین ترجیح میدم عروسک و لگو کادو بگیرم مگر اینکه شخص مقابل اونقدر باهام خرید رفته باشه که بدونه دقیقا کدوما رو دوست دارم(بازم لباس نه😭😂..)
با تمام اینا کادو هرچی باشه ارزشمنده. اونقدر مهم نیست چی باشه بیشتر مهمه که کی بهت داده..
یادم نمیره.. یه بار یه کادویی گرفتم که اصلا شبیه سلیقه ام نبود.. ولی.. فردی که اون کادو رو داده بود مهم تر بود.. 🚶🏻♀
Tsukino…!
من.. یه دونه از این جوجه اژدها ها میقام.. بغض+
چرا اینقدر کیوته لاناتی..