خدایا چرا معده باید همچین باشه..
خدایا حالا میفهمم چرا ماه رمضون رو گذاشتی..
وای ننه
Tsukino…!
خدایا چرا معده باید همچین باشه.. خدایا حالا میفهمم چرا ماه رمضون رو گذاشتی.. وای ننه
آخرش اینقدر نمک میخورم که میمیرم
یه کانالیو رفتم دیدم که نباید...
ولی واقعاً کنجکاوم اون نه تا فضول که دارن نگاه میکنن کین🗿
https://eitaa.com/23673286/3198
اگه نمردم باشه 😂
اگه مردم هم میتونی دوشنبه بگی.. 😂💔
https://eitaa.com/46062013/2049
دهمیشون هم منم
ولی جز اونی که لینکو بهم داده نمیدونن که منم اونجا رو میخونم 🗿🗿😂
هدایت شده از ✧'𝒟.𝒦𝒾𝓉𝓈𝓊☆•
کلی برای امروز برنامهریزی کردم و به هیچکدومشون عمل نکردم
عالیه.. دوباره یه ویروس مربوط به معده ی دیگه..؟ هنوز قبلیه خوب نشده... تازه این بار خانوادگیه.. 🗿