هدایت شده از کلینیک دیابت
یه افسانه هست که میگه وقتایی که بدون هیچ دلیلی ناراحتی یعنی یه نفر یه جا دلتنگته
گمشده در آندرومدا
Tsukino…!
یه افسانه هست که میگه وقتایی که بدون هیچ دلیلی ناراحتی یعنی یه نفر یه جا دلتنگته گمشده در آندرومدا
وایسا ببینم... کیه که بیست و چهار ساعته دلتنگمه؟ 🤣🤣
https://eitaa.com/Fyo00Nobody/236
یه بار دیگه جوابهایی که شک داشتم رو دادم.. و..؟
پرسید وقتی ناراحتید لبخند میزنید؟ گفتم نه.. بعد جوابش.. 🤣💔
Tsukino…!
داستان هر روز من و وایلوت* احساس میکنم برعکسه
نه درسته.. وگرنه چرا این اتفاق بین من و بقیه نمیافته؟ 😔🤏