Tsukino…!
میگن اینو پارسال واسه یکی کشیدم.. پس چرا یادم نمیاد... 😂 قرار بود شوهری که بهش میاد رو واسش بکشم..
گویا دچار سوتفاهم بودم
شوهری که بهش میاد نبود
نسخه پسر خودش بود
هدایت شده از 𝖛𝖆𝖓𝖎𝖑🎻✨
جدی... نه جدی
چرا باید الان تمام دوستای من افسرده یا عصبی باشن؟
این چه وضع زندگیه؟ با این آموزش پرورش مضخرف که هیچیش رو اصول نیست؟ برای چی باید دختر ۱۸ ساله قرص اعصاب بخوره؟ قرص معده بخوره؟
سر یه کنکور مسخره باید یه سال از عمرمون رو استرس بکشیم!!
واقعا میخوام جیغ بزنم. واقعا میخوام ترک تحصیل کنم
Tsukino…!
جدی... نه جدی چرا باید الان تمام دوستای من افسرده یا عصبی باشن؟ این چه وضع زندگیه؟ با این آموزش پرور
میفهمم.. ولی نفس عمیق بکش دخترم..
Tsukino…!
خدایا لطفا تا خونه بیدار بمونم..
تا حالا دوبار خوابم برده و از این حس که دارم میافتم بیدار شدم..
https://eitaa.com/47201503/186
ولی من باید حتما ارتباط چشمی داشته باشم تا بتونم مکالمه ی خوبی داشته باشم.. 🗿