Tsukino…!
جدی... نه جدی چرا باید الان تمام دوستای من افسرده یا عصبی باشن؟ این چه وضع زندگیه؟ با این آموزش پرور
میفهمم.. ولی نفس عمیق بکش دخترم..
Tsukino…!
خدایا لطفا تا خونه بیدار بمونم..
تا حالا دوبار خوابم برده و از این حس که دارم میافتم بیدار شدم..
https://eitaa.com/47201503/186
ولی من باید حتما ارتباط چشمی داشته باشم تا بتونم مکالمه ی خوبی داشته باشم.. 🗿
Tsukino…!
زیرا همیشه باید یک نفس عمیق کشید و گذر کرد🗿
این کارو که باید کرد ولی حتی نفس عمیق کشیدن هم سخت شده 🗿
هدایت شده از اینجا
سرعت نت دیوانه وار بالاس✨ اون از ظهر که قطع شد، اینم از الان✨ تاثیر گراز✨