https://eitaa.com/23673286/3205
ولی خب.. هنوز کامل تموم نشده ها.. 🚶🏻♀
ولی وقتی تموم میشه که بهمون دیپلم بدن🤣..
هدایت شده از 💎حقوق و معیشت💎
اینکه همیشه سکوت میکنیم به معنای رضایت نیست، ما فقط گاهی خستهایم؛ کلافهایم از اینکه به طور مداوم به کسانی توضیح میدهیم که هیچ درکی از آن ندارند؛ ما را همین درد نفهمیدن ها میکشد..
ما افسانه ی تربچه ی کونگفو کاریم
دارن دان داران داران دارن دان دادان دادان
پلی شدنش+
خب.. نمیدونم ولی احساس میکنم یه چیزی جا مونده..
آدم برای زنده موندن به چیا نیاز داره؟
Tsukino…!
جدا چطور؟😀 فقط دوساعت؟ نمیشههه اون همه سر گوشی بودمممم چجوری فقط دوساعتهههه
حالا وقتی دست به گوشی نزنی هشت ساعت و دوازده ساعته🚶🏻♀
چجوری واقعا
فکت: وقتی نصفه شب بی خوابی زد به سر کسی و اومد سر گوشی، در نهایت فقط خواب راحت رو از خودش گرفته✨
واقعا پشیمونم که اومدم سر این بچه✨