خب.. نمیدونم ولی احساس میکنم یه چیزی جا مونده..
آدم برای زنده موندن به چیا نیاز داره؟
Tsukino…!
جدا چطور؟😀 فقط دوساعت؟ نمیشههه اون همه سر گوشی بودمممم چجوری فقط دوساعتهههه
حالا وقتی دست به گوشی نزنی هشت ساعت و دوازده ساعته🚶🏻♀
چجوری واقعا
فکت: وقتی نصفه شب بی خوابی زد به سر کسی و اومد سر گوشی، در نهایت فقط خواب راحت رو از خودش گرفته✨
واقعا پشیمونم که اومدم سر این بچه✨