خب.. نمیدونم ولی احساس میکنم یه چیزی جا مونده..
آدم برای زنده موندن به چیا نیاز داره؟
Tsukino…!
جدا چطور؟😀 فقط دوساعت؟ نمیشههه اون همه سر گوشی بودمممم چجوری فقط دوساعتهههه
حالا وقتی دست به گوشی نزنی هشت ساعت و دوازده ساعته🚶🏻♀
چجوری واقعا
فکت: وقتی نصفه شب بی خوابی زد به سر کسی و اومد سر گوشی، در نهایت فقط خواب راحت رو از خودش گرفته✨
واقعا پشیمونم که اومدم سر این بچه✨
من و پسر عموی intp ام که خیلی مسالمت آمیزیم و ملت معتقدن خیلی شبیه همه رفتارامون:
داداش exfx ام: من با همه میتونم راحت و بی دردسر دوست باشم.. ولی چرا با شما دوتا نمیتونم.. 😭😂
پ. ن: نمیدونم چرا اینجا گفتم ولی دلم خواست اصلا🗿🤏