https://eitaa.com/46062013/2326
حس خوب.. حس بهشت..میدونی..از یه جایی به بعد دیگه یادم نرفت.. حتی اگه یادم میرفت هم قبل رسیدن غذا به دهن یادم میومد..........
هدایت شده از کلینیک دیابت
یه افسانه هست که میگه
اگه بالای مچ دستت یه خال داری، توی زندگی قبلیت از پادشاه ها و پرنسس ها بودی
گمشده در اندرومدا
هدایت شده از 𝖛𝖆𝖓𝖎𝖑🎻✨
دوباره این به یه ایموجی پیله کرد توی همهی پیاماش 👈👉 مشاهده میشود😫
Tsukino…!
دوباره این به یه ایموجی پیله کرد توی همهی پیاماش 👈👉 مشاهده میشود😫
همینه که هست خاله جون👈👉