https://eitaa.com/Fyo00Nobody/350
بی بحثی که واقعا درد بدیه لینک خم خوشگله ولی چطور این بحث ادامه پیدا کنه؟ 🤣
دلم واسه موقعی که تو اسباب بازی فروشی میرفتم و نمیدونستم کدومو باید انتخاب کنم تنگ شده..
https://eitaa.com/Luna2006me/447
خرگوش توت فرنگیم چه مشکلی داره مگه؟ خیلیم نازه بچم 😔👈👉
Tsukino…!
اسم گذاری بقیه vs اسم گذاری من
وقتی اولین صفتی که به ذهنت میرسه رو به عنوان اسم میذاری:
Tsukino…!
بقیه: تو دیگه بزرگ شدی همچنان منی که بزرگ شدم:
پ. ن: وقتی نشستم سرش گفتم تا به تهش نرسم یا بار بلند نمیشم
سکه ها رو دونه دونه جمع میکنه و وقتی شروع کردم دفعه اول، کمتر از دویست تا بود.. 😂