Tsukino…!
اینقدر از نظر روحی و ذهنی تحت فشارم، که روابط اجتماعی با آدم ها رو دارم نمیتونم.. حرف زدن خیلی جاها
خودم رو نمیگیرم.. دیر سین کردن و جواب ندادن هم به خاطر این نیست که کلاس داره یا ادعام میشه.. فقط نمیتونم..
و نمیخوام سوتفاهم بشه.. فقط..
هدایت شده از آسایشگاه روانی 🪖
شاید مادوتا درونگراییم ادای برونگراهارو درمیاریم 🗿🫴🏻
Tsukino…!
شاید مادوتا درونگراییم ادای برونگراهارو درمیاریم 🗿🫴🏻
شایدم برونگراییم فقط برون ها رو نمیگرایم؟ 🗿
https://eitaa.com/31008262/4711
اگه حرف حق کوتک میخواد که لابد میخوام😔
تصور دایی جان به عنوان مجری چشن تکلیف:
براوو.. دایی جان عالیه😔✨✨
کاش جشن تکلیفم باشد که مجری اش تو بودی😔🤣🤣
Tsukino…!
https://eitaa.com/31008262/4711 اگه حرف حق کوتک میخواد که لابد میخوام😔 تصور دایی جان به عنوان مجری چ
خیار؟ تو یه آدم خیانتکاری.. پس موز چیشد ای هویج؟