نود و نه درصد متن های کره ای که توی اتاقم هست و من حتی نمیتونم بخونمشون زیر سر یه نفره😂🤌
Tsukino…!
البته اگه دلیلی جز تعداد کمشون داشته باشه
ولی یه سوال
چطوره من اغلب دوستایی که بزرگتر از خودم بودن ریاضی بودن؟
چطوری در عین حال کمن ولی زیادن؟🗿🤌
Tsukino…!
تازه کلی فحش و ایناهم میخوریم چون میگن مغروریم.. <=💔
برو بابا
چون با چشم باز به داستان نگاه نمیکنن😔🤌
داش مشتی ترین و باحال ترین بچه های مدرسه ما رشته ریاضی هاشون بودن
مثالش هم اون سالی که تمام دهمیا رو گشتن و گوشیا رو گرفتن جز دهم ریاضی
حتی یه بار هم نشد! چرا؟ چون کسی نمیرفت لو بده😔😂🤌
یه چیزی یادم اومد که خیلی برام جالب بود..
معلما از ویژگی های شخصیتی بچه های هر رشته که صحبت میکردن خیلی باور نمیکردم. تا اینکه شدیم کمک دست معاون پرورشی و میرفتیم تو کلاسای مختلف و مطالب رو بهشون میرسوندیم
و جالب اینجا بود که اونجا تازه فهمیدم دقیقا جو کلاس های رشته های مختلف واقعا متفاوته
اینو خیلی دوست داشتم
هدایت شده از It's Yuu
نگاه دیلی وایولت کردن:
والا حق 95 درصد دوستای منم ریاضین🗿ینی فقط یوکی و هینا و تاکی و یه بنده خدای دیگه رو از بین اینهمه ادم میشناسم تجربین🤣🤣🤣🤣