eitaa logo
Tsukino…!
37 دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
387 ویدیو
7 فایل
با ما اگه، دشمن بشه تمام زمانه این مملکت، مملکت امام زمانه(؛ https://t.me/Marius_Sh
مشاهده در ایتا
دانلود
Tsukino…!
اوم بعد من در خونه ی سیستر رو میزنم باهم میریم زنگ خونه میساکی رو میزنیم فرار میکنیم و کلی بش میخندم
وااییی🥲🥲🥲 فقط زنگ در خونه میساکی رو چرا بزنیم؟ من بودم همه زنگا رو رو تا حد امکان میزدم بعدم به روی خودم نمیاوردم😔🤣 بعدم داداش کشاورزی فقط؟ یکم خلاق باش😔😂
Tsukino…!
وااییی🥲🥲🥲 فقط زنگ در خونه میساکی رو چرا بزنیم؟ من بودم همه زنگا رو رو تا حد امکان میزدم بعدم به روی
منم الان ایده ای ندارم ولی می‌دونم که ممکنه ایده های خوبی برای شغلش به ذهنم برسه
https://eitaa.com/25832783/4047 این خیلی بده.. منم تجربه ی مدرسه رفتن با دمپایی قرمز رو دارم😂 کلاس دوم بودم اینقدر اون روز گریه کردم که خدا می‌دونه
https://eitaa.com/25832783/4049 من خامه می‌خوام 🥺🥺
https://eitaa.com/31262414/469 اصلا راست میگیا اینقدری هستیم که شهرک رو بدون نیاز به عوامل خارجی مدیریت کنیم😔
https://eitaa.com/30331752/1823 اون ایموجی پوکرش😔
هالک قرمز ندیده بودیم که دیدیم
هدایت شده از WA Status
یه چالش ایرانی 🇮🇷 این پیامو فوروارد کنید دیلی/پیویم تا بگم اگه غذای سنتی ایرانی بودید چی بودید!!
هدایت شده از WA Status
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از این گوربه‌ها میخوام که لوس باشن، که خودشون توپ شونو بیارن باهاشون بازی کنم من، از این گوربه‌ها دوست دارم 🥺
Tsukino…!
از این گوربه‌ها میخوام که لوس باشن، که خودشون توپ شونو بیارن باهاشون بازی کنم من، از این گوربه‌ها دو
منم ازینا میخوام🥲 خرگوش این شکلی هم داریم؟🥲 اصلا خرگوش این شکلی میخوام
اولین بار بود که به عنوان همراه بیمار بودم و نه خود بیمار حس عجیبیه