هدایت شده از WA Status
یه چالش ایرانی 🇮🇷 این پیامو فوروارد کنید دیلی/پیویم تا بگم اگه غذای سنتی ایرانی بودید چی بودید!!
هدایت شده از WA Status
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از این گوربهها میخوام که لوس باشن، که خودشون توپ شونو بیارن باهاشون بازی کنم من، از این گوربهها دوست دارم 🥺
Tsukino…!
از این گوربهها میخوام که لوس باشن، که خودشون توپ شونو بیارن باهاشون بازی کنم من، از این گوربهها دو
منم ازینا میخوام🥲
خرگوش این شکلی هم داریم؟🥲
اصلا خرگوش این شکلی میخوام
هدایت شده از 🇮🇷 💢 بصیرت سایبری 💢
13.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دوربین مخفی | یکی از ایرانیان ساکن لس آنجلس میره از ایرانیهای اونجا یک دلار قرض میخواد ؛ همهشون فرار میکنن حالا همین کار رو توی اربعین آزمایش کردن