https://eitaa.com/25832783/4047
این خیلی بده..
منم تجربه ی مدرسه رفتن با دمپایی قرمز رو دارم😂
کلاس دوم بودم
اینقدر اون روز گریه کردم که خدا میدونه
https://eitaa.com/31262414/469
اصلا راست میگیا اینقدری هستیم که شهرک رو بدون نیاز به عوامل خارجی مدیریت کنیم😔
هدایت شده از WA Status
یه چالش ایرانی 🇮🇷 این پیامو فوروارد کنید دیلی/پیویم تا بگم اگه غذای سنتی ایرانی بودید چی بودید!!
هدایت شده از WA Status
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از این گوربهها میخوام که لوس باشن، که خودشون توپ شونو بیارن باهاشون بازی کنم من، از این گوربهها دوست دارم 🥺
Tsukino…!
از این گوربهها میخوام که لوس باشن، که خودشون توپ شونو بیارن باهاشون بازی کنم من، از این گوربهها دو
منم ازینا میخوام🥲
خرگوش این شکلی هم داریم؟🥲
اصلا خرگوش این شکلی میخوام