در ازدحام دنیا
اگر انسانی را یافتی
که تو را میفهمد رهایش نکن
چقدر آنها که ما را نمیفهمند بیشمارند...
•غسان زغطان
نمیدانم چه بنویسم...
شاید اگر تو اینجا بودی اشکهایی را که حالا توی چشمهایم با زحمت نگه میدارم را روی دستهایت میریختم...
•فروغ فرخزاد
شب شد ،
ماه را بوسیدهام
خیال پریشانم را شانه زدهام
گلدانهای شمعدانی را
به نوازشی آرام خواباندهام
منتظرت میمانم
تا چون هر شب
با صدایِ
"شبات بخیر ماه من"
رویای تو را به آغوش بگیرم . . .
•فریدون مشیری
•تکه کتاب
من خستهام، نمیتوانم دربارهی چیزی فکر کنم و تنها میخواهم سر بر دامنت بگذارم، تماس دستهایت با پیشانیام را احساس کنم و تا ابد در این حالت بمانم.
📕 نامه به میلنا
✍🏽 فرانتس کافکا
وقتی میترسم و محکم تر بغلم میکنی
با خودم میگویم
ترس میتواند بهترین حس دنیا باشد
اگر کسی که باید باشد، باشد...🤍
•یگانه حقپرست