وقتی میترسم و محکم تر بغلم میکنی
با خودم میگویم
ترس میتواند بهترین حس دنیا باشد
اگر کسی که باید باشد، باشد...🤍
•یگانه حقپرست
ميدونى، من به دست ها خيلى نگاه ميكنم. غريبن اين دست ها. همه چى رو زود لو ميدن. پيرى اول از همه روى دست ها ميشينه. ترس روى دست ها ميشينه. وقتى عاشق ميشى، دست هات اول از همه عاشق ميشن.
•از نامههاى ونگوگ
فرقی ندارد چه ساعت از شبانه روز باشد؛ صدایت را که می شنوم، خورشید در دلم طلوع می کند.
•فروغ فرخزاد
بهترین گره ی کور دنیا
همان
چند لحظه یِ پیچ و تاب خورده ی نگاه من به توست.
که مست میشود
در همه ی تارو پودی
که جز تو به هیچ بسته است.
•فرگل مشتاقی