•تکه کتاب
باید خیلی عالی باشه، اینکه دلت واسه چیزی تنگ نشه، که چیزی رو پشت سرت جا نگذاشته باشی، که تمام مدت به عقب سرت نگاه نکنی.
📕 کلارا و خورشید
✍🏽 کازوئو ایشی گورو
از دست نده کسی را که وقتی اسمت را میبرد،
گویی مکان امنی را توصیف میکند ..🤍
•محمود درویش
دوست دارم بنشینیم
و حرف های قشنگ قشنگ بزنیم.
چای بنوشیم.
اصلا دلم می خواهد وسط همین شعر ببوسمت.
"حال اکنون ما خوب است "
گیرم کسی بیاید و بپرسد،
+ آقا کمکی از من بر می آید
با که حرف می زنید؟!
•پوریا نبی پور