دوست دارم بنشینیم
و حرف های قشنگ قشنگ بزنیم.
چای بنوشیم.
اصلا دلم می خواهد وسط همین شعر ببوسمت.
"حال اکنون ما خوب است "
گیرم کسی بیاید و بپرسد،
+ آقا کمکی از من بر می آید
با که حرف می زنید؟!
•پوریا نبی پور
یهجایی آقای شاملو میگه: من در بیحوصلگیهایم، با تو زندگیها کردهام.
و چه لحظه هایی که تو زندگیمون، حوصله هیچ بنیبشری رو نداشتیم، ولی وسطِ همون بیحوصلگی، غرقِ فکر و خیالِ یهآدم بودیم.