+ بعضی آدما یکاری میکنن که دیگه نمیتونی دوسشون داشته باشی؛
ولی دلت خیلی برای اون وقتایی که دوسشون داشتی تنگ میشه...
🎬 Legend
کاش با تو نسبتی داشتم؛
مثل بهار که با شکوفه پرتقال،
بوی خاک که با قطره های باران
یا اندوه که با سکوتِ ماه...
کاش با تو نسبتی داشتم.
•سید طه صداقت
یه دقیقه دیگه تو این شهر معلوم نیست کی زندهاس کی مرده
اگه قرار باشه من یه دقیقه دیگه زنده باشم،
فکر کردم دلم میخواد یه چیزایی بهت بگم که هیچوقت بهت نگفتم .
اینکه من چقد قیافهتو،
صداتو،
لحن حرف زدنتو،
خندههاتو،
همین آرایش ناشیانهی قشنگی که کردی رو دوست دارم...
🎥 بمب یک عاشقانه
ما معمولاً نسبت به كسايى كه صادقانه
عاشقمون هستن
بى رحم و سنگدل هستيم،
چون مطمئنيم كه هرچقدر زندگى رو
بهشون زهر كنيم
بازم بدونِ ما جايى نميرن،
تنهامون نميزارن،
و بازم منتظرمون ميمونن...
•علی میرزایی
+ چرا از اونجا رفتی؟
- چون هیچوقت احساس خوبی نداشتم
+ اما بنظرت این دلیل کافیه؟!
- بعضی وقتا نباید حتما شمشیر به روت کشیده بشه تا زخمی بشی و خیلی چیزارو بفهمی، درون بعضی از آدما ندیده پیداست از نگاه کردن، حرف زدن و لبخندهای زورکیشون.
رفتم ،
چون فهمیدم اونجا جایِ من نیست.
•حاتمه ابراهیم زاده