ما معمولاً نسبت به كسايى كه صادقانه
عاشقمون هستن
بى رحم و سنگدل هستيم،
چون مطمئنيم كه هرچقدر زندگى رو
بهشون زهر كنيم
بازم بدونِ ما جايى نميرن،
تنهامون نميزارن،
و بازم منتظرمون ميمونن...
•علی میرزایی
+ چرا از اونجا رفتی؟
- چون هیچوقت احساس خوبی نداشتم
+ اما بنظرت این دلیل کافیه؟!
- بعضی وقتا نباید حتما شمشیر به روت کشیده بشه تا زخمی بشی و خیلی چیزارو بفهمی، درون بعضی از آدما ندیده پیداست از نگاه کردن، حرف زدن و لبخندهای زورکیشون.
رفتم ،
چون فهمیدم اونجا جایِ من نیست.
•حاتمه ابراهیم زاده
-از کجا بدونم دوسش دارم یا نه؟؟
+یه وقتایی هست یکی یه حرفی می زنه و تو تا سه شبانه روز بهش فکر میکنی!
از اونجا شروع می شه
•الهه سادات موسوی