-از کجا بدونم دوسش دارم یا نه؟؟
+یه وقتایی هست یکی یه حرفی می زنه و تو تا سه شبانه روز بهش فکر میکنی!
از اونجا شروع می شه
•الهه سادات موسوی
من همیشه سعی کردم از همه چیز سر در بیارم.
خوب نیست، بعضی وقتها باید به روی خودت نیاری که میدونی.
تو میدانی من چقدر ذوق دارم برای پاییز؟ برای خنکای عصرهنگام و ایستادن کنار پنجره؟ برای باران و قدم زدن توی خیابان و روی برگهای خشک و نارنجی؟ برای بوی نارنگی؟ برای نشستن کنار آتش و چای نوشیدن و حرف زدن با یک آدم خوب؟!
تو میدانی من چقدر ذوق دارم برای پاییز؟ برای یک خیابان خیس و باران و موزیک و لبهایی که میخندد؟ برای دلی که به قدر ساعاتی اندوه یادش نیست؟!
تو میدانی من چقدر دلم لک زده برای اینکه باران ببارد و زیر باران خیس شوم و زیر باران با کسی حرف بزنم و زیر باران به آسمان نگاه کنم و زیر باران قدم بزنم؟!
تو نمیدانی من چقدر دلم تنگ شده برای صدای خشخش برگها و غرش ابرها و قارقار کلاغها؟
تو نمیدانی من چقدر ذوق دارم برای پاییز! نمیدانی.
•نرگس صرافیان طوفان