eitaa logo
شوکا؛
5.5هزار دنبال‌کننده
632 عکس
230 ویدیو
5 فایل
شوکا؛ آهوی وحشی 🤍
مشاهده در ایتا
دانلود
آیا فکر می‌کنی به همین سادگی است که برای رهایی از یک زخم، آن را ببندی؟ •‏ژان کوکتو
اگر تو نباشی که مرا ببوسی، من هر شب پیرتر می‌شوم. •فروغ فرخزاد
صبح چشم های دور از مَنَت بخیر🌞
من با نخستین نگاه تو آغاز شدم. •شاملو
لبان بی لبخند تو ، آیدا ! لبان بی لبخند تو پیروزی بدبختی است بر وجود من. •احمد شاملو
من همیشه سعی کردم از همه چیز سر در بیارم. ‏خوب نیست، بعضی وقتها باید به روی خودت نیاری که می‌دونی.
تو می‌دانی من چقدر ذوق دارم برای پاییز؟ برای خنکای عصرهنگام و ایستادن کنار پنجره؟ برای باران و قدم زدن توی خیابان و روی برگ‌های خشک و نارنجی؟ برای بوی نارنگی؟ برای نشستن کنار آتش و چای نوشیدن و حرف زدن با یک آدم خوب؟! تو می‌دانی من چقدر ذوق دارم برای پاییز؟ برای یک خیابان خیس و باران و موزیک و لب‌هایی که می‌خندد؟ برای دلی که به قدر ساعاتی اندوه یادش نیست؟! تو می‌دانی من چقدر دلم لک زده برای اینکه باران ببارد و زیر باران خیس شوم و زیر باران با کسی حرف بزنم و زیر باران به آسمان نگاه کنم و زیر باران قدم بزنم؟! تو نمی‌دانی من چقدر دلم تنگ شده برای صدای خش‌خش برگ‌ها و غرش ابرها و قارقار کلاغ‌ها؟ تو نمی‌دانی من چقدر ذوق دارم برای پاییز! نمی‌دانی. •نرگس صرافیان طوفان
قیصر امین پور سوال خوبی پرسیده: گیرم هوای پر زدنم هست، بال کو؟
آره، داشتم میگفتم "دلتنگی خیلی وحشیه .." مکان و زمان نمیشناسه .. یهو وسط یه روز خوب یا یه روز شلوغ ،وسط بلبشوی یه دعوا ، موقع رد شدن از خیابون ،تو پاساژ وسط خرید، تو صف نونوایی، وسط جشن فارغ‌التحصيلی ، شب عید، میون شلوغی مترو ، سر جلسه‌ی امتحان ، حتی وسط وانفسای قیامت چنگ میزنه تو گلوت و تویی که مات و مبهوت تو چشاش نگاه میکنی و خشکت میزنه .. حتی به این فکر هم نمیکنی که این لامُروّت از کجا پیداش شد .. فقط غرق میشی و غرق میشی .. چی میگفتم ..؟! آره داشتم میگفتم، "دلتنگی خیلی وحشیه .." •علیرضا مواساتی