تو شبیه سیبی و بِه،
شبیه ریحانی و نعنا،
شبیه لبخند و روشنی...
توشبیه به همه خوبی هایی،
محبوبِ من
محبوبِ من
محبوبِ من...
•محمدصالح علاء
پلکیدیم دور و برت بلکه دلت مارو بخواد
گفتیم نکنه بخواد و نباشم
گفتی برو
موندیم گفتیم حالا سرش درد میکنه یه چیزی گفته
ما عاقل نیستیم بهمون بربخوره که،
دیوونه ایم، نباس بریم که، رفتن چیه
بدترین کاره رفتن
دیوونه ها نمیرن، هستن همیشه
•حمید سلیمی
ترسم از آدمهاییه که مثل تاکسی باهات برخورد میکنن !
آدمهایی که بی هوا وارد زندگی میشن، با عجله حرف از دوست داشتن میزنند و برای پیش رفتن شتاب دارند ...!
لعنتیها میخوان فرار کنن، میخوان فراموش کنن !
و وقتی هم میبینن به اندازه کافی دور شدن، بی مقدمه میگن : ممنون ، پیاده میشم !
•روزبه معین