پلکیدیم دور و برت بلکه دلت مارو بخواد
گفتیم نکنه بخواد و نباشم
گفتی برو
موندیم گفتیم حالا سرش درد میکنه یه چیزی گفته
ما عاقل نیستیم بهمون بربخوره که،
دیوونه ایم، نباس بریم که، رفتن چیه
بدترین کاره رفتن
دیوونه ها نمیرن، هستن همیشه
•حمید سلیمی
ترسم از آدمهاییه که مثل تاکسی باهات برخورد میکنن !
آدمهایی که بی هوا وارد زندگی میشن، با عجله حرف از دوست داشتن میزنند و برای پیش رفتن شتاب دارند ...!
لعنتیها میخوان فرار کنن، میخوان فراموش کنن !
و وقتی هم میبینن به اندازه کافی دور شدن، بی مقدمه میگن : ممنون ، پیاده میشم !
•روزبه معین
کُردا یه اصطلاح قشنگی دارن، به اونی که خیلی دوستش دارن میگن: دردت به قلبم!
یعنی فلانی! درسته قلب مهمه ها، اما شما حتی از اونم مهمتری، حتی از اونم عزیزتری! انقدری که حاضرم حتی یه خار نره توو پات، ولی دردت بشه تیر و صاف بشینه وسط قلبم! یعنی اون قدر میخوامت که نباشی قلب میخوام چیکار! زندگی میخوام چیکار!
یعنی...
ولش کن این حرفارو اصلا؛ خلاصه کنم، خواستم بگم خیلی عزیزی برام،
انقدر که دردت به قلبم!
•طاهره اباذری هریس