یکجایی شمس لنگرودی گفته بود: «دستهای تو تصمیم بود، باید میگرفتم و دور میشدم.» همون.
اصلاً مهم نيست تو چند ساله باشی!
من، همسن و سالِ تو هستم...
مهم نيست خانهات کجا باشد!
برای يافتنت کافی است چشمهايم را ببندم...
خلاصه بگويم، حالا هر قفلی که میخواهد به درگاه خانهات باشد!
عشق پيچکی است که ديوار نمیشناسد...
•گروس عبدالملکیان
شب رنگ چشمان من است
ماه روشنی صورت تو
بر من بتاب
قول می دهم دمی پلک نزنم..!🤍
•سمیرا آنالویی
اى ظريف ترين درد
كه بر سمت چپ سينهام نشستهاى
اين چنين بىتفاوت نباش..
چيزى كه اينجا مىسوزد
فانوس نيست
دل من است!
•تورگوت اويار