خیال می کردم
اگر نباشی چه به "روزم" می آید
هر چه آمد
شب آمد..!
•پوریا نبی پور
یکی از غم انگیزه ترین جمله ها بیشک جملهی هاروکی موراکامی تو رمانش کافکا درکرانهست:
باید بپذیری که برخی افراد برای همیشه در قلبت جا خواهند داشت بدون اینکه جایی در زندگیت داشته باشند.🤍
•تکه کتاب
مهم نيست فكر كنى چقدر آدم باحال، بااستعداد، تحصيلكرده و ثروتمندى هستى. رفتارى كه با ديگران دارى همه چيز رو دربارهی تو ميگه...
📕 بنویس تا اتفاق بیفتد
✍🏻 هنریت کلاوسر
اگر دیداری هم نباشد، حتی اگر لمسی هم نباشد، بیدلیل برای بعضیها، همیشه جایی در دلهایمان هست.
•جمال ثریا
همهچی معمولی پیش میره تا یکی پیدا میشه که راههای نزدیک شدن به تورو از خودتم بهتر بلده 🤍
در ازدحام دنیا
اگر انسانی را یافتی
که تو را میفهمد رهایش نکن
چقدر آنها که ما را نمیفهمند بیشمارند...
•غسان زغطان