اگر دیداری هم نباشد، حتی اگر لمسی هم نباشد، بیدلیل برای بعضیها، همیشه جایی در دلهایمان هست.
•جمال ثریا
همهچی معمولی پیش میره تا یکی پیدا میشه که راههای نزدیک شدن به تورو از خودتم بهتر بلده 🤍
در ازدحام دنیا
اگر انسانی را یافتی
که تو را میفهمد رهایش نکن
چقدر آنها که ما را نمیفهمند بیشمارند...
•غسان زغطان
نمیدانم چه بنویسم...
شاید اگر تو اینجا بودی اشکهایی را که حالا توی چشمهایم با زحمت نگه میدارم را روی دستهایت میریختم...
•فروغ فرخزاد