🔥 بعثت مردم ...
رهبر شهید انقلاب:
«چنانچه حادثهای برای کشور پیش بیاید، خدای متعال این مردم را مبعوث خواهد کرد برای مقابلۀ با حوادث و کار را مردم تمام خواهند کرد.»
#ما_ملت_امامحسینیم
🌻 @Smh_Doaei
دلا بسوز که سوز تو کارها بکند
نیاز نیمشبی دفع صد بلا بکند
تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار
که رحم اگر نکند مدّعی، خدا بکند
ز بخت خفته ملولم، بُوَد که بیداری
به وقت فاتحۀ صبح یک دعا بکند؟
اللهم إنّا نشکو إلیک فقد نبیّنا و غیبة ولیّنا و کثرة عدوّنا و قلّة عددنا و شدّة الفتن بنا و تظاهر الزّمان علینا ... 💔🤲
🌻 @Smh_Doaei
بعد از شهادت رهبر حکیم انقلاب و آغاز جنگ رمضان، مردم مبعوث شدند، انقلاب را رهبری کردند و چهلشب پای کار ایران عزیز و جمهوری اسلامی ایستادند؛ مردمی که با حضور، جلوداری، اتحاد، ایثار، بصیرت، حمایت، نظارت، قدرشناسی، شعار، مشت گرهکرده و پرچم خود، هم به مسئولان و فرماندهان حاضر در میدان کمک کردند و هم نشان دادند که نسبت به خیلی از خواص، درک عمیقتر و کنشگری مؤثرتری دارند.
این مردم بینظیرند و به لطف خدا کار را تمام خواهند کرد.
البته اگر بعضی کانالدارها و میکروفونبهدستها بگذارند!
به همان میزان که غربزدههای ترسو، نادان یا خائنِ بیاعتناء به مطالبات مردم، اشتباه میکنند و برای انقلاب ضرر دارند، آنهایی که با نیتهای پاک و به اسم انقلابیگری، سطحینگری، شتابزدگی، سرگردانی، آشفتگی، بههمریختگی، بلاتکلیفی، ناامیدی، بیاعتمادی، دودستگی، خیالپردازی، بینظمی، نافرمانی، خودبنیادی، بدبینی، زشتگویی، تندخویی و جنجالآفرینی را بین مردم پمپاژ میکنند هم در اشتباهند و برای انقلاب ضرر دارند.
و البته مشخص است که این حرف، هرگز بهمعنای تأیید تخدیر و تحمیق مردم نیست.
🌻 @Smh_Doaei
سیاهمشق | سید محمدحسین دعائی
بعد از شهادت رهبر حکیم انقلاب و آغاز جنگ رمضان، مردم مبعوث شدند، انقلاب را رهبری کردند و چهلشب پای
وضعیت عجیب، پیچیده، فتنهخیز و کمرشکنی است.
خدا خودش به همهمان رحم کند ... 🤲💔
🌻 @Smh_Doaei
سیاهمشق | سید محمدحسین دعائی
وضعیت عجیب، پیچیده، فتنهخیز و کمرشکنی است. خدا خودش به همهمان رحم کند ... 🤲💔 🌻 @Smh_Doaei
❤️ آقای شهید!
💔 خودت کمکمان کن!
انگار که یک کوه سفر کرده از این دشت
اینقدر که خالی شده بعد از تو جهانم
از سایۀ سنگین تو من کمترم آیا؟!
بگذار به دنبال تو خود را بکشانم
ای عشق! مرا بیشتر از پیش بمیران!
آنقدر که تا دیدن او زنده بمانم ...
🌻 @Smh_Doaei
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چهلروز از آسمانیشدنت ـ ای آسمانیترین حکمران زمینی! ـ میگذرد ...
و در مشهد ـ این مأوای دنیوی و آرامگاه ابدیات ـ بغض آسمان هم مثل ما خاکنشینها شکست.
یکی نیست به او بگوید:
«ما که تنها شدیم باید گریه کنیم؛
تو دیگر چرا؟!»
البته میگویند هنگام بارش باران، وقت اجابت دعاست.
شاید دارد میبارد که ما دعا کنیم؛
دعا برای پیروزی بر دشمن؛
دعا برای عبور از گردنهها؛
دعا برای دفع فتنههای آخرالزمانی؛
دعا برای رسیدن به قله؛
دعا برای آرامش و استقامت مردم؛
دعا برای بصیرت و توفیق خواص؛
دعا برای دل تفتیدهٔ غمزدهها؛
دعا برای خودمان؛
و قبل از همه، دعا برای آمدن بهار بشریت که با سپاهی از شهیدان خواهد آمد.
آقای شهید!
چهلروز بیشتر از رفتنت نمیگذرد؛
اما به اندازهٔ چهلسال با تو حرف دارم؛
حرفهایی که در این تکانههای تلخ تاریخ، توان گفتنش نیست.
شرح این هجران و این خون جگر
این زمان بگذار تا وقت دگر ... 💔😭
🌻 @Smh_Doaei
7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❤️ شهادت، قله است.
❤️ شهیدان، برگزیدگاناند.
💔 پس: الحقنا بهم و ارزقنا الشهادة فی سبیلک یا مولای ... 😭
🌻 @Smh_Doaei
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
😭 ای رهبرم ...
🌻 @Smh_Doaei
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
پیام حضرت آیتالله سیدمجتبی حسینی خامنهای رهبر معظّم انقلاب اسلامی بهمناسبت چهلمین روز شهادت رهبر عظیمالشأن انقلاب .pdf
حجم:
185.8K
📝 پیام حضرت آیتالله سیدمجتبی خامنهای رهبر معظّم انقلاب اسلامی بهمناسبت چهلمین روز شهادت حضرت آیتالله العظمی سیدعلی خامنهای قائد عظیمالشأن انقلاب (قدّس الله نفسه الزکیه) و مسائل مهم مربوط به جنگ تحمیلی سوم
🔗 farsi.khamenei.ir/news-content?id=62808
📲 @rahbar_enghelab_ir