هدایت شده از .²Telavat.Hamin².
سر آمدن علی اکبر قلیچ گفتش که توی چه تیمی برم گفت کیا میگن برم توی تیم حامد بیشتر مردم دست نزدن و دستشونو آوردن بالا نمیدونستن باید دست بزنن برای همین وقتی پخش شد صدای دستها برای استاد شاکرنژاد خیلی کم بود و برای استاد حسنین همه فهمیدند که باید دست بزنن و سالن ترکید خیلی رو مخ بود من میخواستم گریه کنم
یک اتفاقی که سر آمدن علی اکبر قلیچ افتاد این بود که سر ضبط یک گربه پشت سر ایشون رژه میرفت خیلی خندهدار بود مردم داشتن از خنده میمردن پشت صحنهایها هم نمیدونستن باید چیکار کنن چون داشت ضبط میشد و گربه همینجوری راه میرفت اخر سر از یه سوراخی رفت بیرون نمیدونم دقیقاً کجا رفت
https://eitaa.com/telavatHamin
#ضبطخودم
هدایت شده از .²Telavat.Hamin².
روز اول ضبط یکی از داورها شروع کرد به روضه خوندن به زبان عربی بعد ما هم نمیدانستیم که این یک روضه است برای همین شروع به دست زدن کردیم قیافه حسنین اونجا عالی بود😂🙈
https://eitaa.com/telavatHamin
#ضبطخودم
هدایت شده از .²Telavat.Hamin².
خوب ادامه خاطرات رو میخوام بگم ضبط روز آخر و قسمت آخر خیلی بد بود بهتره که شما هم نبینید چون سرش خیلی گریه می کنید همه داورها از هم حلالیت خواستند حامد و حسنین جوری همو بغل کردند که انگار تا آخر عمرشون همدیگرو نمیبینند دو ساعت توی بغل هم بودن فکر کنم آخرشو ضبط نکردند و من چلاق عکس ننداختم
https://eitaa.com/telavatHamin
#ضبطخودم
[𝗦𝗲𝗹𝗲𝗻𝗲|سِلنِـہ]
شما کدوم تیمی سید جلال؟!😂🤝 شوخی امشب محفل((: #محفل_سه #حامین "🤍@Hamin_mahfel"
طوری که سید جلال میگه خوشتیپ😭🤌😂