هدایت شده از .²Telavat.Hamin².
خوب ادامه خاطرات رو میخوام بگم ضبط روز آخر و قسمت آخر خیلی بد بود بهتره که شما هم نبینید چون سرش خیلی گریه می کنید همه داورها از هم حلالیت خواستند حامد و حسنین جوری همو بغل کردند که انگار تا آخر عمرشون همدیگرو نمیبینند دو ساعت توی بغل هم بودن فکر کنم آخرشو ضبط نکردند و من چلاق عکس ننداختم
https://eitaa.com/telavatHamin
#ضبطخودم
[𝗦𝗲𝗹𝗲𝗻𝗲|سِلنِـہ]
شما کدوم تیمی سید جلال؟!😂🤝 شوخی امشب محفل((: #محفل_سه #حامین "🤍@Hamin_mahfel"
طوری که سید جلال میگه خوشتیپ😭🤌😂